Thursday, January 4, 2007

hmmm,,,,,,,, ikke sant

BLA BLA BLA

9 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

frekke lille jævel.!.! we are so fucking gone :D

Anonymous said...

hei lillebror. Hvem er det som er så stygg i kjeften.

Åshild said...

me e foreign kid begge to, sweety

Ole said...

hehe! ikke lenge til vi ær det nei! Men ær litt hærlig d da ;)

Anonymous said...

humm.. klarer snart ikke å vente mere jeg nå. 4 dager til... har sovet 2 timer og ett lite kvarter på to dager nå. stresser verre her.. hiver i meg en pannekake jeg kiddo.. foresten.. du må hjelpe meg med blogen min :P iq test i segslev!!

Kamaget said...

ha ha ha ha skakke være greit espen ;) hahahaha... lykke til ronnas!

Ole said...

hehe! yup,,,dette blir konge :)
ja æ har jo dødspeiling på blogg, så dette går bra :)

Ole said...

hehe! yup,,,dette blir konge :)
ja æ har jo dødspeiling på blogg, så dette går bra :)