Monday, January 22, 2007

In kualu lumpur :)


Naa har vi endelig kommet fram til Kualu Lumpur etter en flytur paa 11,5 time. Maa bare si at det blei ikke mye soving paa det flyet, havna rett ved siden av en gjeng med svensker i alderen 40-50 aar. De drakk konjakk hele veien og snakka utrolig hoyt itillegg til at de dreiv aa kasta rundt pa ting. Utrolig morsomt for crewet som stod og serverte de hele tiden, men kjipt for resten av passasjerene. Men nok om den kjedelige turen som var nesten 1000 mil.


Na sitter jeg paa et kjopesenter som ligger mellom twin towers. Her har vi vaert i nesten hele dag og shoppa. Ellers saa har jeg ogsaa klippet meg idag, noe som bare var herlig. Vi snakker skikkelig haar masasje her og han som klippa meg tok helt av. Han fekk skikkelig panikk naar han saag haaret mitt, forste kommentar var: Du har ikke klippet deg paa 3 maaneder, why?? og saa fekk jeg et helt foredrag om aasen jeg burde klippe det, saa naa sitter jeg her med en litt anderledes sveis. Siste kommentar var its a miracle.....hahaha

Temperaturen ligger rundt 25 grader her, helt herlig. Og prisnivaaet er like herlig, det koster ca 4 kroner for ei brus. Disse smaa folka ,som virrer rundt her, lager ogsaa utrolig god mat, skikkelig spicy og ris i alle fasonger.


Ellers saa tror jeg ikke vi har funnet et av byens beste hoteller. Inatt ble jeg angrepet av kakkelakk: Vaakna at jeg kjente noe i munnen, hoppa opp av senga, spytta og kikka rundt meg og der laag det et kvalm dyr. Men ikke nok med det, plutselig horer jeg noen humre i rommet og kommer med en rask kommentar: "Svelgte du han eller?". Saa naa har vi bestemt oss for aa sove med lyset paa, da holder de seg nemelig unna oss.


Men nok for denne gangen, naa skal vi snart paa en tur opp i the Twin towers, noe som faktisk er gratis.......men det var 5 timers vente ko da, eller man henter billetter og kommer tilbake til et angitt tidspunkt,,,jejeje

Dagens Espen: Finnes det bevere i Norge?

Alt for denne gangen :)

Insjh Allah



Disse to er jo bare herlige





6 comments:

Anonymous said...

ha ha ha ha ha åååå espen e jo hærli da!! hehehe skakke være greit.

Du va fakta fin på håret så jeg istad, so it was a miracel!!!;-)

Åshild said...

hehehe, espen kan kje vær den skarpaste kniven i skoffå...
Eg åg vil sjå koss du ser ud på håret! Legg med et bilde av deg når du sende brev t meg:) Ka ti komme d fyssta? eg vente i spenning...

Anonymous said...

Foretsen ka skjedde med planen om rasta?? hmmm,,,,,

Anonymous said...

He han hatt plane om rasta?? For ein mann....

Anonymous said...

He he, på tia me ein annan sveis!!! Den gamle va vel ikkje direkt innbydane!! Må jo vera kjekk nå du ska te filippinan å finna dæg ei stram tai dame!!! :-) Stå på!!!

Ole said...

Hehe,,,,,,blir nok ikke noe rasta, blir altfor varmt.

Åshild har skrevet brevet, men ikke fått posta d, leter etter i postkasse og frimerker, kan snart skrive et nytt....haha

Ikke så mange stramme hær nede Frank ;) hehe