Wednesday, January 31, 2007

Thailand!!!!!!!! Himmelen for gamle kaate griser

ja naa har jeg endelig kommet meg til Thailand. Befiner meg i Patong og bor paa Patong City Hotel. Maa bare si at Thailand er en stor skuffelse paa turen. Denne plassen er et stort horehus, unge jenter som springer rundt med gamle griser. Blir rett og slett kvalm her jeg sitter. Maate gud straffe meg visst jeg blir saan.

Igaar kom vi paa hotellet og stakk rett paa byen, forste skikkelige bytur paa lenge. Vi fant en bar som var helt sykt. Trenger jeg og si mer.......?? Var faktisk saa sykt at jeg fekk med meg at liverpool vant fotball kampen igaar. Det ente med at vi brukte de faa pengene vi hadde og glemte visa kortet, dermed kunne vi ikke ta taxi til hotellet og hmmmmmm, hvor var hotellet, hva var navnet paa d.......hehe....men kom paa navnet og sport meg fram, maate bomme vekk mange royk for aa finne det ja.....En selger gav oss ogsaa gratis frukt, noe jeg aldri har sett for, men det smakte ganske godt. Var en rod sak som saag ut som et jordber, men man skrelte de og spiste de hvite som var inni. Tror jeg har blitt imun mot alt slags rar mat naa.

Vi ble saa sultne inatt at vi ringte romservice. Hehe, men vi hadde ikke kontanter som vanlig og de krevde cash, saa meg og han rom service fyren vandra rundt i sentrum og lete etter mat og en ATM, ler meg ihjel av det naa. Lurer paa aasen jeg klarte a overtale han til aa folge meg rundt midt paa natta...haha.....det man kaller service.

Idag skal jeg forhaapentligvis treffe Trine min gode kolega fra Parko, (Savner nattevaktene med ho) ho bor i thailand og studere thai for aa bli tolk. Ser litt frem til aa treffe noen andre jeg kjenner. Man blir litt lei av hverandre naar man henger saa mye sammen.

Imaara reiser vi til Phi Phi oyene og kommer oss videre, ser egentlig fram til aa komme meg bort herfra. Det hores sikkert ut som jeg har det helt forferdelig her, men nei nei, koser meg utrolig jeg. Begynner aa faa den folelsen at man mister begrep paa tid og alt, litt herlig faktisk.

Men men, sitter aa ser paa badebasenget naa, tror jeg skal hive meg i det og vise at jeg er en skikkelig viking ;)

bye bye

Inshj Allah

4 comments:

Anonymous said...

hello there! komme du hjem snart eller?

Anonymous said...

thai mat er jo fantastisk godt!!! skjønner ikke åssen du greier å bli buddy med alt og alle az... hehe... syke mann.

fikk du tilbake visa kortet foresten?

Berit said...

Hehe. Oppleve møje spennande ude på tur ja:-)

Ole said...

Kommer nok ikke hjem paa ei stund nei! Livet er jo bare herlig paa tur......savner du meg andreas??

ja d skjer saa utrolig mye berit,,,,gaar nesten i spinn her