Tuesday, January 30, 2007

Kualu Lumpur Internataionale Airport






Naa sitter jeg her igjen. Har 4 timer aa vente paa neste fly, ikke det mest givende kan man si!



Men kjenner at jeg er klar for aa komme meg videre til Thailand (Phuket), Malaysia har jo bare vert et helt ufattelig herlig land, kanskje fordi maten bare er genial og at det er billig aa leve her.



De siste dagene har gaatt med til mye soving og noen turer ut paa stranda. Har tatt livet litt med ro etter at jeg ble solbrent. Saa Espen har staatt opp tidlig og stikket paa stranda og kost seg og provd aa faa kontakt med de lokale folka.



Port Dickson


Men naa er jeg utrolig klar for aa nyte strandlivet igjen, og ja, naa skal jeg smore meg med solkrem mer enn noen gang! Foler meg nesten som Frank her!






I Thailand er planen og vere minst mulig i Phuket, siden de er utrolig mange turister der. Derfor kommer vi til aa reise til ei oy som heter cosa may, denne plassen skal visst vere helt utrolig. Men ulempen er at turen dit tar 10 timer med buss og baat, dette kommer til aa bli en syk tur. Ellers saa skal vi ogsaa prove (Om vi faar tid) aa faa kommet oss paa de oyene som filmen The Beach ble spilt inn paa!


Maa bare fortelle at idag naar jeg pakka sprang de plutselig rundt ei firfirsle igjen paa rommet og den forsvant bak sekken min. Vi har ikke funnet den igjen, saa oddsen for at den ligger aa koser seg i sekken min er ganske stor! Men men, kanskje jeg har faatt en nye venn! ;)


Insjh Allah






3 comments:

Anonymous said...

He he, må huska ole r at du ækje brent før det flasse :-) Å at solkrem under 35 æ femi!!! Bare så du veit det :-) Husk au at dei kvinnan du finne i Thailand vertfal bør vera så gamle at dei kan knytta skoan sine sjøl!!!! Stå på BUKKEN

Anonymous said...

Knytta skoan!?? Di gjenge jo med sandale i Thailand!! Doh! Problemet bli nok ikkje kå gamle di æ, men om det virkelig æ genuine kvins an drive å tafse på....Kan fort gå på ein smell, å Svensson æ jo ikkje kjent for å ver spesielt kritisk.... men men, må en så må en!

Ole said...

hehe......bruker faktor 50 naa da frank,,,,,og stein er man i thailand blir man faen meg kritisk, asj asj,,,,dette landet er sykt