Sunday, March 18, 2007

Cornulla Beach

Hei igjen! Tenkte det var paa tide aa skrive noen ord igjen! Har egentlig veldig mange bilder aa legge ut, men sitter paa en internett cafe!

I de siste dagene har det vert mye reising! Det visste seg aa vere utrolig vanskelig aa finne overnatting ja! Saa vi ringte vaares kjaere venner Peter and Debra! (Han vi haika med tidligere) og sporte om de visste om noen plasser aa sove! Vi ble invitert til aa bo hos de i noen dager og det var jo bare helt utrolig herlig! Saa vi hoppa paa trikken og plutselig stod vi der.

Dagene der brukte vi paa aa slappe av paa stranda, sjekk ut jobber, spise Debra's utrolig gode mat! Nam nam, sier jeg bare! Paa kveldene satt vi aa drakk vin og snakka eller fortellte om Norge!

Etter de dagene var slutt, hadde Peter funnet ut at vi skulle reise tilbake til Cornulla Beach der det er utrolige mange jobber aa faa, saa vi hoppa paa bussen med nistepakke fra Debra og nyvaska kler!

Saa naa har vi nesten faatt nye foreldre her nede! Litt morsomt, vi snakker med de hver dag paa telefonen, der de spor oss hva vi driver paa med og at de vil at vi skal komme tilbake. Tror de blei litt stille der naar vi reiste ja. Saa planen er i lopet av turen aa stikke tilbake til de. Saa visst vi skulle dukke opp igjen der etter noen uker har Peter skaffa oss jobb!

Men naa sitter jeg som sagt paa denne plassen som ligger 30 km nord fra Sydney! Plassen er helt utrolig fin, men hostel er jo en stor historie i seg selv! Dette hostellet har nesten ingen regler og det kan merkes. Folk spiller hoy musikk og fester helt vilt paa vin som koster 2 dollar, i tillegg at nesten absolut alle vil jeg si royker hasj over alt, til alle tider paa dognet! Joa saa her sitter vi aa holder paa aa le oss ihjel og prover aa fore en samtale, det tar litt stund for man faar svar tilbake. Men ikke nok med det! Vi bor paa rom med 2 andre jenter og midt paa natta kommer den ene jenta hjem med en fyr og der ligger jeg lys vaaken og faar ikke ipoden til aa fungere. Alt ender hvertfall at dei presterer aa ha sex, og da snakker vi ikke diskret sex, trodde senga skulle ramle isammen jeg! Jeg ligger der og blir bare mer og mer forbanna og tilslutt saa reiser jeg meg opp og gaar ut aa tar en royk. Ute sitter seff hasj gjengen og digger musikk, saa jeg forteller om hva som skjer paa rommet midt og folk kikker bare rart paa meg og sier: Dette er jo et hostell hva hadde du forventa??

Saa jeg sier bare, jeg har funnet plassen for sex, drogs and rock'n roll.......................

7 comments:

Anonymous said...

du va vel egentli bare misunneli tenke jeg ... ;-P

hehehehe

hørtes virkli ut som et kosli sted hahahahaahahahahaa

Anonymous said...

Hehe.....Tippe du kjæme te å bli der ei stund. Men husk kå æg he sagt om div sjukdomme å den slags.

Å så forvente æg at du huske koss dag det æ på torsdag!

Ole said...

Hmmmmmm! Ja seff var jeg misunelig, du kjenner jo meg Karen!

Skal huske på torsdagen,,,ja seff blir vi her ei stund, men ikke på det hostelet!

Anonymous said...

hehehe, å du seie EG rode meg opp i masse rart...

Ole said...

Hmmmmm,,,,,,hehe! ja, forskjellen er at jeg stikker når det blir for ille.....

Anonymous said...

ja,for det gjer kje eg???

Ole said...

Hehehe,,,,,er alt jeg vil si!