Tuesday, March 13, 2007

Sommer og sol!

Ja nå har vi endelig fått kommet oss til hektene igjen og fått slått oss til ro! Vi bor nå på base backpacker hostel ved st Kilda beach! Vi leter nå et den rette jobben eller rett og slett bare en jobb. Vi har vært på et jobb intervju som var helt rart, de hadde ikke tid til å interjvue oss så vi ble delt opp i par og intervjua hverandre, etterpå måtte vi reise oss opp foran alle og presentrere den personen vi hadde intervjua. Ikke ofte jeg er nervøs, men fillen, trodde jeg kom til å svime av! Fekk ikke jobben nei :(

Videre er planen litt usikker, problemet er at alle overnattings plassene er fulle fra imårra. Dette kommer av at det skal være Grand Prix Formel 1......så hmmmm,,,,hvor overnatta??? Så kanskje vi reiser videre til neste by imårra! Eller vi har sannsynligvis kanskje skaffa oss gratis transport......!

Våres Fruitpicker historie går nå som varmt hvetebrød rundt på hostellet, litt morsomt, to jenter som vi har sovet på rom med har nå bestemt seg for å aldri ta en slik jobb!

Ellers så har vi endelig fått slappa skikkelig av på stranda, litt for mye kanskje.........og videre så skal jeg alltid ha med mobilen på stranda,,,,mista 1 jobb på grunn av at jeg ikke hadde med telefonen, arg!

Tida går utrolig fort snart har jeg vært borte i 2 mnd og det føles som 1 uke! Weeeeeeee,,,,,,men det er bare bra!

Ellers så oppfordrer jeg alle til å stemme Malin videre i Frøken Norge,,,,,,
http://www.froken.no/dueller/duell_onsdag_14_mars_2007
Lykke til Malin, dette fikser du ;)

Ellers Insjh Allah

3 comments:

Anonymous said...

ka e d australska nummeret ditt, vennen? Neste gong du ska senda brev kan du sikkert senda d t krsand. men i fare for full postkasse skrive eg ikkje adresså her:)

Ole said...

hehe! oki! konge! Får brevet ditt når jeg vet hvor jeg skal bo osv! Nummeret mitt er 0061 405223542

Åshild said...

Tikken, les mær på bloggen min