Thursday, February 8, 2007

På hotellet på Phi Phi sprang det rundt haner og katter, for å holde unna alle krypa. Selvom jeg ble angripen av et stor rødt tussen bein ei natt. Våkna av at jeg kjente noe som kraup inni handa mi, under puta. Itillegg til at jeg fant en liten rød slange på badet, så bare framdelen og tunga....
Ja da,,,,,,vi roter litt av og til....må ikke være for lenge på en plass! ;)

Her er firefirslene som vi finner over alt, begynner å bli vant med de nå

Espen, Trine og Typen

Brua er høyt opp ja

På brua mellom Petron Twin Towers, den bevegde seg i vinden

Hva skal man si, tøff tøffere, tøffest

En sommerfugl som landa på handa til Espen i butterfly parken

Cola take away på stranda i Port dickson, man kunne få suppe også sånn


En dag i Malaysia ja

6 comments:

Åshild said...

der va an!!! Å va du så kjekk???

Anonymous said...

ååå cola med isbiter!!!!!!! sukk...

jeee mr hansome;-) grrr... I want you I need you oh baby oh baby

Ole said...

hehe,,,,,takk takk aashild

hehe,den beste filmen ever eller hva karen??

Kamaget said...

ha ha ha... vel ...;-)

Anonymous said...

javel gutten...e himla gla for at du reiste frå Phi Phi, va brann der i går!

Ole said...

Hmmmm,,,,,,har ikke faatt det med meg! Men er glad jeg har reist da, selvom det var en herlig plass!